Viesnīcas iekšējās kārtības noteikumi

1. Iebraukšana un reģistrēšanās

1.1. Viesu reģistrēšanās laiks ir no plkst. 16.00.

1.2. Ierodoties pirms noteiktā reģistrēšanās laika, viesim ir pienākums par informēt viesnīcas administrāciju, lai izvērtētu iespēju pārcelt reģistrēšanās laiku, ņemot vērā viesnīcas noslogošanu.

1.3. Viesnīcā atļauts uzturēties viesiem no 18 gadu vecuma.

1.4. Bērni un jaunieši līdz 18 gadu vecumam viesnīcā var uzturēties kopā ar vecākiem, aizbildņiem vai citām pilnvarotām personām.

1.5. Reģistrēšanās notiek ar pašreģistrācijas metodi:

1.5.1. Viesim tiek nosūtīta īsziņa vai e-pasts ar numuriņa atslēgu kastītes numuru un tās atvēršanas kodu.

1.5.2. Ierodoties numuriņā viesim ir obligāti jāaizpilda viesu deklarācijas veidlapa.

1.5.3. Izrakstoties no viesnīcas, viesim ir pienākums atstāt numuru atslēgu kopā ar elektronisko atslēgu self check-in recepte vai citā norādītā vietā.

1.6. Pēc viesnīcas administrācijas lūguma viesim ir pienākums uzrādīt personu apliecinošu dokumentu – pasi vai ID karti.

 

2. Izrakstīšanās

2.1. Viesu izrakstīšanās laiks ir līdz plkst. 12.00.

2.2. Par izrakstīšanos pēc noteiktā laika, viesim ir pienākums iepriekš informēt viesnīcas administrāciju, kas izvērtē lūguma iespēju, ņemot vērā viesnīcas noslogojumu.

2.3. Sods par pārkāpumu – un viesis izrakstās līdz plkst. 16.00, soda lielums ir 50 % apmērā no iekasētās rezervācijas vienas dienas summas, un viesis izrakstās pēc plkst. 16.00, soda lielums ir 100 % apmērā no iekasētās rezervācijas vienas dienas summas.

 

3. Numuriņu rezervēšana, rezervāciju apstiprināšana un atcelšana

3.1. Rezervācijas tiek pieņemtas telefoniski, rakstiski (naktsmītnes e-pasts [email protected] , vai citi SIA “ Stalkeris ” atrodas esošie e-pa), mutiski uz vietas kompleksa telpās vai izmantojot starptautisko vietni Booking.com

3.2. Rezervācija tiek apstiprināta tikai tad, kad viesnīcas administrācija ir devusi rakstisku vai mutisku apstiprinājuma atbildi, izmantojot komunikācijas līdzekļus, kuri ir minēti 3.1. punktā.

3.3. Ja rezervējamo dienu skaits tika atzīmēts 5 dienas un/vai 5 numuru vienības, tad rezervācija tiek apstiprināta tikai pēc 50% avansa summu.

3.3.1. Pārējie 50% no kopējās rezervācijas summas tiek apmaksāti tekošajā rezervācijas perioda laikā.

3.4. Viesim ir tiesības bez maksas atcelt rezervāciju un saņemto iemaksāto avansa un/vai rezervācijas apmaksu, ja tāds ir veikts, par to informējot viesnīcas administrāciju rakstiski vai vēlāk kā vienu dienu pirms rezervācijas sākuma, izņemot punktos 3.4.1 un 3.4.2s minēto gadījumu.

3.4.1. Ja rezervācijas dienas un katru dienu skaits ir 5/vai 5 numuru vienības, bezmaksas atcelšana iespējama ne vēlāk kā 7 dienas pirms rezervācijas sākuma datuma.

3.4.2. Iemaksāto avansu un/vai rezervācijas apmaksu neatgriež, ja rezervācija tiek veikta pēc tās sākuma datuma neatkarīgi no atrašanās dienu skaita.

3.4.3. Rezervācijas atcelšana, tā veikta vietnē Booking.com, notiek, balstoties uz vietnēm rezervācijas atcelšanas noteikumiem.

 

4. Numuriņu uzkopšana

4.1. Numuriņu uzkopšana tiek veikta pēc pieprasījuma no plkst. 10.00 līdz 14.00.

4.2. Par numuriņa uzkopšanas nepieciešamības viesi informē viesnīcas darbiniekus, pie istabiņas durvīm izkarot informatīvo zīmi “CLEAN MY ROOM”.

4.3. Nepieciešamības gadījumā, uzkopšanas laikā (ja viesis atrodas numuriņā) viesnīcas darbinieks var lūgt atstāt numurus, tas netiek uzskatīts par viesa pienākumu.

4.4. Viesim ir pienākums nodrošināt viesnīcas darbiniekam veikt uzkopšanu.

4.5. Viesnīcas darbiniekam ir tiesības viesa personīgos priekšmetus, ja tie traucē uzkopšanas laikā.

4.6. Ja pēc uzkopšanas viesis konstatē, ka ir bojāts vai nozaudēts viesa numuriņā atstātais īpašums, viesim ir pienākums vērsties ar iesniegumu viesnīcas administrācijā.

 

5. Īpašuma un/vai inventāra bojājumi

5.1. Sods par numuru atslēgas vai elektroniskās atslēgas nozaudēšanu – 50 EUR par vienību.

5.2. Par numuriņa inventāra, mēbeļu, apdares bojājumiem tiek piešķirts naudas sods, viesnīcas tehniskajam personālam izvērtējot bojājumu apjomu.

5.3. Pēc bojājumu izvērtēšanas, viesnīcas administrācija, iesniedzot sūdzības pieteikumu starptautiskajam partnerim Booking.com (ja rezervācija tika veikta ar Booking.com starpniecību), kurš vērsīsies ar lūgumu atmaksāt bojājumu summu, vai personiski iesniedzot sūdzību viesiem (ja rezervācija veikta citā veidā).

5.4. Ja viesis neatbild uz iesniegto sūdzību vai atsakās izmaksāt pārkāpuma soda naudu, viesnīcas administrācijai ir tiesības ar iesniegumu pie parādu piedzinēja, kur lieta tiks izskatīta pēc LR saistošiem normatīvajiem aktiem.

 

6. Norēķinu kārtība

6.1. Viesim ir tiesības pieprasīt pavadzīmi vai kases čeku par nakšņošanu, iekļaujot norādītos personas vai uzņēmuma rekvizītus.

6.2. Viesnīcā ir iespējams norēķināties ar bankas karti, skaidru naudu vai bankas pārskaitījumu.

6.3. Ja rezervācijas apmaksas veids ir bankas pārskaitījums, kas jāveic 10 dienu laikā pēc rēķina izrakstīšanas un nosūtīšanas viesim vai līdz rezervācijas sākuma datumam.

6.4. Ja viesis ignorē vai atsakās apmaksāt rēķinu, viesnīcas administrācijai ir tiesības ar iesniegumu pie parādu piedzinēja, kur lieta tiks noteikta pēc LR saistošiem aktiem.

6.5. Par norēķinu kārtību ar Booking.com rezervāciju starpniecību, iepazīties ar Booking.com norēķinu kārtību.

 

7. Sūdzību pieteikšana

7.1. Viesim ir tiesības pieteikt sūdzību par neatbilstību viesnīcuajiem standartiem vai LR normatīvajiem aktiem, iesniedzot pieteikumu par viesnīcu administrāciju.

7.1.1. Viesnīcas administrācijai ir nepieciešams sūdzību divu dienu laikā sniegt atbildi, par zaudējumiem vai pārkāpumiem, par apmaksas vienojoties ar (ne vairāk kā 100% summu kompensācija no kopējās rezervācijas iekasētās summas).

 

8. Drošības noteikumi

8.1. Viesnīcas numuriņos kategoriski aizliegts smēķēt vai izmantot tiešās uguns priekšmetus. Sods par pārkāpumu - 200 EUR.

8.2. Numuriņa atslēgu kopā ar ārdurvju elektronisko atslēgu ir aizliegts nodot trešajai personai, visos gadījumos, kad tam nav dota atļauja no viesnīcas administrācijas.

8.3. Viesnīca “ Abzaļi ” neuzņemas atbildību par bez uzraudzības atstātām mantām.

8.4. Ja viesnīcas darbinieks ir atrodams personisko priekšmetu klātesamību numuriņā pēc viesa izrakstīšanās no viesnīcas, darbinieka pienākums ir nogādāt priekšmetus atrast priekšmetu paradzētajā vietā un marķēt ar attiecīgiem reģistrētiem personu datiem.

8.5. Konstatējot personīgo mantu pazušanu vai atstāšanu viesnīcas telpās pēc izrakstīšanās, viesa pienākums ir izmantot ar viesnīcas administrāciju.

8.6. Atrastie priekšmeti tiek glabāti 1 mēnesis.

8.7. Kategoriski aizliegts viesnīcas telpās un numuriņos ievest mājdzīvniekus.

 

9. Trešo personu uzturēšanās viesnīcas telpās

9.1. Par trešo personu tiek uzskatītas viesnīcā nereģistrētas personas, izņemot viesus, kuru piederību rezervācijai apstiprina rezervāciju reģistrētā persona.

9.2. Viesnīcas numuriņā ir atļauts uzturēties tikai maksimālajam viesu skaitam, kas tiek pēc guļamvietu skaita, kā arī personas, kuras ir reģistrētas viesnīcas viesu reģistrā vai personas, kuru piederību rezervāciju apstiprina reģistrētā persona.

 

10. Citi noteikumi

10.1. Brokastis tiek pasniegtas kompleksā 3. no plkst. 6.00 līdz plkst. 11:30.

10.2. Viesim ir pienākums informēt viesnīcas administrāciju par personīgām vēlmēm brokastu servēšanai.

10.3. Viesim ir pienākums informēt viesnīcas administrāciju par produktiem vai izejvielām, kas var izraisīt reakcijas reakciju.

10.4. Viesu ērtībai, atpūtas nolūkos, ir pieejama atpūtas telpa “Kamīnzāle”, kura atrodās 2. stāvā.

10.5. Atpūtas telpa var tikt slēgta gadījumi, kad norisinās privāti pasākumi.

10.5.1. Par telpas slēgšanu viesnīcas administrācija informē viesnīcas viesus.

 

Noteikumi sagatavoti: 2025. gada 13. februārī