Viesnīcas iekšējās kārtības noteikumi

1. Iebraukšana un reģistrēšanās

1.1. Viesu reģistrēšanās laiks ir no plkst. 16.00.

1.2. Ierodoties pirms noteiktā reģistrēšanās laika, viesim ir pienākums par to informēt viesnīcas administrāciju, lai izvērtētu iespēju pārcelt reģistrēšanās laiku, ņemot vērā viesnīcas noslogojumu.

1.3. Viesnīcā atļauts uzturēties viesiem no 18 gadu vecuma.

1.4. Bērni un jaunieši līdz 18 gadu vecumam viesnīcā var uzturēties kopā ar vecākiem, aizbildņiem vai citām pilnvarotām personām.

1.5. Reģistrēšanās notiek ar self-check-in metodi:

1.5.1. Viesim tiek nosūtīta īsziņa vai e-pasts ar numuriņa atslēgu kastītes numuru un tās atvēršanas kodu.

1.5.2. Ierodoties numuriņā viesim ir obligāti jāaizpilda viesu deklarācijas veidlapa.

1.5.3. Izrakstoties no viesnīcas, viesim ir pienākums atstāt numuriņa atslēgu kopā ar elektronisko atslēgu self-check-in recepcijā vai citā norādītā vietā.

1.6. Pēc viesnīcas administrācijas lūguma viesim ir pienākums uzrādīt personu apliecinošu dokumentu – pasi vai ID karti.

 

2. Izrakstīšanās

2.1. Viesu izrakstīšanās laiks ir līdz plkst. 12.00.

2.2. Par izrakstīšanos pēc noteiktā laika, viesim ir pienākums iepriekš informēt viesnīcas administrāciju, kas izvērtē lūguma iespējamību, ņemot vērā viesnīcas noslogojumu.

2.3. Sods par pārkāpumu – ja viesis izrakstās līdz plkst. 16.00, soda lielums ir 50 % apmērā no iekasētās rezervācijas vienas dienas summas, ja viesis izrakstās pēc plkst. 16.00, soda lielums ir 100 % apmērā no iekasētās rezervācijas vienas dienas summas.

 

3. Numuriņu rezervēšana, rezervāciju apstiprināšana un atcelšana

3.1. Rezervācijas tiek pieņemtas telefoniski, rakstiski (naktsmītnes e-pasts hotel@abzali.lv, vai citi SIA “Stalkeris” rīcībā esošie e-pasti), mutiski uz vietas kompleksa telpās vai izmantojot starptautisko vietni Booking.com.

3.2. Rezervācija uzskatāma par apstiprinātu, kad viesnīcas administrācija ir devusi rakstisku vai mutisku apstiprinājuma atbildi, izmantojot komunikācijas līdzekļus, kuri ir minēti 3.1. punktā.

3.3. Ja rezervējamo dienu skaits pārsniedz 5 dienas un/vai 5 numuriņu vienības, tad rezervācija tiek apstiprināta tikai pēc 50% avansa maksājuma. Pārējie 50% no kopējās rezervācijas summas tiek apmaksāti tekošajā rezervācijas perioda laikā.

3.4. Viesim ir tiesības bez maksas atcelt rezervāciju un saņemt iemaksāto avansu un/vai rezervācijas apmaksu, ja tāds ir veikts, par to informējot viesnīcas administrāciju rakstiski vai mutiski ne vēlāk kā vienu dienu pirms rezervācijas sākuma, izņemot punktos 3.4.1 un 3.4.2 minētos gadījumus.

3.4.1. Ja rezervācijas kopējais dienu skaits pārsniedz 5 dienas un/vai 5 numuriņu vienības, bezmaksas atcelšana iespējama ne vēlāk kā 7 dienas pirms rezervācijas sākuma datuma.

3.4.2. Iemaksāto avansu un/vai rezervācijas apmaksu neatgriež, ja rezervācija tiek pārtraukta pēc tās sākuma datuma neatkarīgi no atlikušo dienu skaita.

3.4.3. Rezervācijas atcelšana, ja tā veikta vietnē Booking.com, notiek, balstoties uz vietnes rezervācijas atcelšanas noteikumiem.

 

4. Numuriņu uzkopšana

4.1. Numuriņu uzkopšana tiek veikta pēc pieprasījuma no plkst. 10.00 līdz 14.00.

4.2. Par numuriņa uzkopšanas nepieciešamību viesis informē viesnīcas darbinieku, pie istabiņas durvīm izkarot informatīvo zīmi “CLEAN MY ROOM”.

4.3. Nepieciešamības gadījumā, uzkopšanas laikā (ja viesis atrodas numuriņā) viesnīcas darbinieks var lūgt viesi atstāt numuriņu, tas netiek uzskatīts par viesa pienākumu.

4.4. Viesim ir pienākums netraucēt viesnīcas darbiniekam veikt uzkopšanu.

4.5. Viesnīcas darbiniekam ir tiesības pārvietot viesa personīgos priekšmetus, ja tie traucē uzkopšanas laikā.

4.6. Ja pēc uzkopšanas viesis konstatē, ka ir bojāts vai nozaudēts viesa numuriņā atstātais īpašums, viesim ir pienākums nekavējoties vērsties ar iesniegumu viesnīcas administrācijā.

 

5. Īpašuma un/vai inventāra bojājumi

5.1. Sods par numuriņa atslēgas vai elektroniskās atslēgas nozaudēšanu – 50 EUR par vienību.

5.2. Par numuriņa inventāra, mēbeļu, apdares bojājumiem tiek piešķirts naudas sods, viesnīcas tehniskajam personālam izvērtējot bojājumu apjomu.

5.3. Pēc bojājumu izvērtēšanas, viesnīcas administrācija, iesniedzot sūdzības pieteikumu starptautiskajam partnerim Booking.com (ja rezervācija tika veikta ar Booking.com starpniecību), kurš vērsīsies ar lūgumu atmaksāt bojājumu summu, vai personiski iesniedzot sūdzību viesim (ja rezervācija veikta citā veidā).

5.4. Ja viesis neatbild uz iesniegto sūdzību vai atsakās izmaksāt konstatētā pārkāpuma soda naudu, viesnīcas administrācijai ir tiesības vērsties ar iesniegumu pie parādu piedzinēja, kur lieta tiks izskatīta pēc LR saistošiem normatīvajiem aktiem.

 

6. Norēķinu kārtība

6.1. Viesim ir tiesības pieprasīt pavadzīmi vai kases čeku par nakšņošanu naktsmītnē, iekļaujot norādītos personas vai uzņēmuma rekvizītus.

6.2. Viesnīcā ir iespējams norēķināties ar bankas karti, skaidru naudu vai bankas pārskaitījumu.

6.3. Ja rezervācijas apmaksas veids ir bankas pārskaitījums, tas jāveic 10 dienu laikā pēc rēķina izrakstīšanas un nosūtīšanas viesim vai līdz rezervācijas sākuma datumam.

6.4. Ja viesis ignorē vai atsakās apmaksāt rēķinu, viesnīcas administrācijai ir tiesības vērsties ar iesniegumu pie parādu piedzinēja, kur lieta tiks izskatīta pēc LR saistošiem normatīvajiem aktiem.

6.5. Par norēķinu kārtību ar Booking.com rezervāciju starpniecību, iepazīties ar Booking.com norēķinu kārtību.

 

7. Sūdzību pieteikšana

7.1. Viesim ir tiesības pieteikt sūdzību par pakalpojuma neatbilstību viesnīcu minimālajiem standartiem vai LR normatīvajiem aktiem, iesniedzot sūdzības pieteikumu viesnīcas administrācijai.

7.2. Viesnīcas administrācijai ir pienākums izskatīt sūdzību divu dienu laikā un sniegt atbildi, kompensēt zaudējumus vai pārkāpumus, par apmaksas summu vienojoties ar viesi (ne vairāk kā 100% apmērā no kopējās rezervācijas iekasētās summas).

 

8. Drošības noteikumi

8.1. Viesnīcas numuriņos kategoriski aizliegts smēķēt vai izmantot tiešās uguns priekšmetus. Sods par pārkāpumu - 200 EUR.

8.2. Numuriņa atslēgu kopā ar ārdurvju elektronisko atslēgu ir aizliegts nodot trešajai personai, visos gadījumos, kad tam nav dota atļauja no viesnīcas administrācijas.

8.3. Viesnīca “Abzaļi” neuzņemas atbildību par bez uzraudzības atstātām mantām.

8.4. Ja viesnīcas darbinieks ir konstatējis viesa personisko priekšmetu klātesamību numuriņā pēc viesa izrakstīšanās no viesnīcas, darbinieka pienākums ir nogādāt priekšmetu atrasto priekšmetu paradzētajā vietā un marķēt ar attiecīgiem viesa reģistrētiem personas datiem.

8.5. Konstatējot personīgo mantu pazušanu vai atstāšanu viesnīcas telpās pēc izrakstīšanās, viesa pienākums ir sazināties ar viesnīcas administrāciju.

8.6. Atrastie priekšmeti tiek glabāti 1 mēnesi.

8.7. Kategoriski aizliegts viesnīcas telpās un numuriņos ievest mājdzīvniekus.

 

9. Trešo personu uzturēšanās viesnīcas telpās

9.1. Par trešo personu tiek uzskatītas viesnīcā nereģistrētas personas, izņemot viesus, kuru piederību rezervācijai apstiprina rezervācijai reģistrētā persona.

9.2. Viesnīcas numuriņā ir atļauts uzturēties tikai maksimālajam viesu skaitam, kas tiek noteikts pēc guļamvietu skaita, kā arī personas, kuras ir reģistrētas viesnīcas viesu reģistrā vai personas, kuru piederību rezervācijai apstiprina reģistrētā persona.

 

10. Citi noteikumi

10.1. Brokastis tiek pasniegtas kompleksa 3. stāvā no plkst. 6.00 līdz plkst. 11:30.

10.2. Viesim ir pienākums informēt viesnīcas administrāciju par personīgām vēlmēm brokastu servēšanai.

10.3. Viesim ir pienākums informēt viesnīcas administrāciju par produktiem vai izejvielām, kas var izraisīt alerģiskas reakcijas.

10.4. Viesu ērtībai, atpūtas nolūkos, ir pieejama atpūtas telpa “Kamīnzāle”, kura atrodās 2. stāvā.

10.5. Atpūtas telpa var tikt slēgta gadījumos, kad norisinās privāti pasākumi.

10.6. Par telpas slēgšanu viesnīcas administrācija informē viesnīcas viesus.

 

 Noteikumi sagatavoti: 2024. gada 19. novembrī